CONNECT

CONNECT is het centrale online meldsysteem van Betaalvereniging Nederland. Informatie over onderhoud en storingen worden door de partij die het probleem heeft, in CONNECT gemeld. Daarmee wordt deze informatie zichtbaar voor alle deelnemers van CONNECT. Het doel is om partijen zo snel mogelijk te informeren over storingen of onderhoud aan systemen.

CONNECT

Als ondernemer deelnemen aan CONNECT

Ook ondernemers kunnen toegang krijgen tot CONNECT. U dient zich daarvoor te melden bij de Betaalvereniging Nederland. Na behandeling van uw aanvraag krijgt u een gebruikersnaam en wachtwoord. Hiermee kunt u toegang verkrijgen tot CONNECT. Eenmaal aangesloten op het meldsysteem kunt u berichtgeving ontvangen over voor u relevante verstoringen.

Wanneer er binnen CONNECT informatie is over verstoringen en onbeschikbaarheid door onderhoud, wordt de berichtgeving aan deelnemende acceptanten door de Betaalvereniging verzorgd.

Constateert u zelf een verstoring? Dan dient u deze in eerste instantie zoveel mogelijk via de bestaande afspraken te melden bij uw betrokken leveranciers (terminalleverancier, wederverkoper of datacomleverancier).

Heeft u een vermoeden dat de verstoring niet lokaal is? Wanneer u deelnemer van CONNECT bent, dan kunt u de verstoring signaleren in CONNECT. Het centrale meldsysteem stuurt vervolgens een signaal uit naar de betrokken participant. Deze bepaalt vervolgens of dit moet leiden tot het melden van de verstoring in CONNECT.

Aanmelden en meer informatie

Wilt u zich aanmelden voor CONNECT of meer informatie? Kijkt u dan op de website van Betaalvereniging Nederland.