Pinnen, ja graag is de campagne waarmee ondernemers laten zien dat zij het fijn vinden als u bij hen pint. Op deze manier wordt het pinnen verder gestimuleerd.

Pinnen kan nu ook steeds vaker contactloos. Contactloos betalen met betaalpas en mobiele telefoon is vooral makkelijk voor bedragen tot en met 25 euro omdat hier geen pincode nodig is. Bij bedragen boven de 25 euro wordt wel een pincode gevraagd.

De Pinnen, ja graag-commercial over contactloos betalen laat zien dat deze manier van betalen snel, safe & simpel is. En hoe vrolijk mensen daarvan worden. Op een lekkere beat demonstreren zij op aanstekelijke wijze hun contactloze moves.

Opvolger Klein Bedrag? Pinnen mag!
De campagne is de opvolger van Klein Bedrag? Pinnen mag! die vanaf 2007 werd ingezet. De campagne heeft op het gebied van pinstimulering veel gebracht. Het aantal pintransacties is in de afgelopen jaren sterk gestegen, met name als het gaat om kleine bedragen. Maar de slogan heeft zijn doel bereikt. Tijd voor een nieuwe slogan die duidelijk en vriendelijk is, maar ook weer niet te dwingend want u wilt graag zelf bepalen hoe u betaalt. Vandaar: Pinnen, ja graag.

Lees meer over de campagne via de Pinnen, ja graag nieuwsberichten.