Campagnes

Pinnen ja graagPinnen, ja graag. de campagne om pinnen te stimuleren. Met commercials op tv en promotiemateriaal voor bij de betaalautomaat brengen we de slogan onder de aandacht. De campagne laat zien dat ondernemers het fijn vinden als u bij hen pint: Pinnen, ja graag. Op deze manier wordt het pinnen verder gestimuleerd.

Pinnen, ja graag doen we meestal contactloos. Contactloos betalen met betaalpas,  mobiele telefoon en wearable is vooral makkelijk bij kleine bedragen omdat hier meestal geen pincode nodig is. 

Contactloos betalen, zo gepiept!

Contactloos betalen met betaalpas en mobiele telefoon doen we allemaal. Betaal snel, betaal safe, betaal simpel. Contactloos betalen, 't is zo gepiep-piep-piept

Mobiel aftikken, altijd easy!

Contactloos betalen met een mobiele telefoon (mobiel aftikken) gaat hetzelfde als met de betaalpas.  Het is makkelijk, snel en veilig.  

Logo Week van het geld

Week van het geld

Het doel van deze themaweek (11 t/m 15 maart 2024) is om leerlingen te leren omgaan met geld. Door kinderen jong te leren omgaan met geld, wordt de basis gelegd voor op volwassen leeftijd. Immers, jong geleerd is oud gedaan! 

Pinnen campagnes door de jaren heen

Winnen met 100%NL, contactloos betalen bij Margriet Winter Festival, de zoenactie tijdens de Vierdaagse feesten en supermarkten die opstomen naar de 1 miljardste pin betaling. Een kleine selectie van de vele pinnen promoties door de jaren heen.

 

Confidental Infomation