Campagnes

Pinnen ja graagPinnen, ja graag. de campagne om pinnen te stimuleren. Met commercials op tv en promotiemateriaal voor bij de betaalautomaat brengen we de slogan onder de aandacht. De campagne laat zien dat ondernemers het fijn vinden als u bij hen pint: Pinnen, ja graag. Op deze manier wordt het pinnen verder gestimuleerd.

Pinnen, ja graag kan nu ook steeds vaker contactloos. Contactloos betalen met betaalpas en mobiele telefoon is vooral makkelijk voor bedragen tot en met 25 euro omdat hier geen pincode nodig is. Bij bedragen boven de 25 euro wordt wel om een pincode gevraagd.


De Hit van 100!

De dure decembermaand komt er weer aan. Van 29 oktober t/m 8 november maakt u kans op €100,-!

Contactloos betalen, zo gepiept!

Contactloos betalen met betaalpas en mobiele telefoon doen we allemaal. Betaal snel, betaal safe, betaal simpel. Contactloos betalen, 't is zo gepiep-piep-piept

Mobiel aftikken, altijd easy!

Bekijk de video en ga direct naar Google Play Store om de betaalapp van uw bank te downloaden.

Logo Week van het geld

Week van het geld

Het doel van deze themaweek (25 t/m 29 maart 2019) is om leerlingen te leren omgaan met geld. Door kinderen jong te leren omgaan met geld, wordt de basis gelegd voor op volwassen leeftijd. Immers, jong geleerd is oud gedaan! 

Pinnen campagnes door de jaren heen

Contactloos betalen bij Margriet Winter Festival, de zoenactie tijdens de Vierdaagse feesten en supermarkten die opstomen naar de 1 miljardste pin betaling. Een kleine selectie van de vele pinnen promoties door de jaren heen.