Omroep reindonk: ‘Pinnen, ja graag’ in Horst aan de Maas
Kees van Rooij, de burgemeester van Horst aan de Maas, heeft 13 augustus al zijn contante geld ingeleverd. Hij mag één week lang geen contant geld gebruiken. Dit alles in het kader van de campagne ‘Pinnen, ja graag’, die dinsdag ‘on tour’ was in het centrum van Horst. Promotieteams hebben ondernemers in Horst geholpen om nog duidelijker te laten zien dat ze de voorkeur geven aan pinbetalingen.
Onze verslaggever sprak met de burgemeester en organisator Betaalvereniging Nederland over het belang van deze campagne.
