Pinnen, ja graag. is de nieuwe pinnen campagne. Met commercials op tv en nieuw promotiemateriaal brengen we de nieuwe slogan onder de aandacht. De campagne laat zien dat ondernemers het fijn vinden als u bij hen pint: Pinnen, ja graag. Op deze manier wordt het pinnen verder gestimuleerd.

Pinnen , ja graag kan nu ook steeds vaker contactloos. Contactloos betalen met betaalpas en mobiele telefoon is vooral makkelijk voor bedragen tot en met 25 euro omdat hier geen pincode nodig is. Bij bedragen boven de 25 euro wordt een pincode gevraagd.

De nieuwe Pinnen, ja graag-commercial laat zien hoe makkelijk en snel contactloos betalen is. En hoe vrolijk mensen daarvan worden. Op een lekkere beat demonstreren zij op aanstekelijke wijze hun contactloze moves.

Opvolger Klein Bedrag? Pinnen mag!
De campagne is de opvolger van Klein Bedrag? Pinnen mag! die vanaf 2007 werd ingezet. De campagne heeft op het gebied van pinstimulering veel gebracht. Het aantal pintransacties is in de afgelopen jaren sterk gestegen, met name als het gaat om kleine bedragen. Maar de slogan heeft zijn doel bereikt en begint nu aan kracht te verliezen. Tijd voor een nieuwe slogan die duidelijk en vriendelijk is, maar ook weer niet te dwingend want u wilt graag zelf bepalen hoe u betaalt. Vandaar de slogan: Pinnen, ja graag. Deze slogan is nieuw, maar klinkt vertrouwd.

Lees meer over de campagne via de Pinnen, ja graag nieuwsberichten.